Odpowiednie informacje marketingowe i spersonalizowane reklamy online

Naszym celem jest to, aby Twoja interakcja z nami i markami należącymi do rodziny P&G była ciekawa, przyjemna i spersonalizowana. Będziemy się starać, żeby komunikacja handlowa kierowana do Ciebie skupiała się na tym, co najbardziej Ci się podoba. Nie chcemy wysyłać propozycji, które są niezgodne z Twoimi preferencjami, ani pokazywać reklam, które już wielokrotnie widziałeś. Jak będziemy to robić?

Łączenie danych z myślą o lepszym dopasowaniu komunikatów do Twoich zainteresowań. Zastrzegamy sobie prawo, w oparciu o nasz uzasadniony interes, do wzbogacania Twoich danych rejestracyjnych oraz danych ujawnionych w ramach interakcji z naszymi usługami (preferencje dot. marek, odcięte kupony itd.) o właściwe atrybuty, zainteresowanie, informacje demograficzne uzyskane z komercyjnie dostępnych źródeł lub od stron trzecich. Podobnie, jeśli wyraziłeś zgodę na nasze ukierunkowane reklamowe pliki cookie albo podobne technologie na platformach P&G lub – w niektórych przypadkach – na witrynach internetowych i w aplikacjach stron trzecich, możemy uzupełniać dane pozyskane dzięki naszym ukierunkowanym reklamowym plikom cookie innymi informacjami, które nam podajesz, tworząc konto lub korzystając z naszych usług. 

Będziemy te dane przetwarzać, również w sposób zautomatyzowany, z myślą o personalizacji treści i ofert wysyłanych pocztą elektroniczną (np. na platformach zewnętrznych, w tym na platformach mediów społecznościowych) i w trybie offline (np. pocztą tradycyjną) – o ile wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas komunikatów handlowych. 

• Marketing oparty na profilach konsumentów. Ponadto z uwagi na uzasadniony interes analizujemy Twoje dane, aby identyfikować nowe osoby, które mają podobny do Twojego profil i mogą być zainteresowane naszą ofertą. Na przykład zarówno my, jak i podmioty stowarzyszone P&G możemy przesłać Twój haszowany adres e-mail Facebookowi i zwrócić się do Facebooka z prośbą o wyświetlanie naszych reklam osobom, które mają zainteresowania podobne do Twoich, również w innych państwach, w oparciu o dane dotyczące Ciebie i innych osób. 

• Wykorzystywanie danych osobowych celem dotarcia do Użytkownika w mediach internetowych. W przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie od nas komunikatów handlowych będziemy korzystać z Twoich haszowanych danych (np. z adresu e-mail, numeru telefonu lub mobilnego identyfikatora reklamowego) w celu wysyłania reklam w kanałach internetowych (takich jak media społecznościowe). Robimy to z poszanowaniem Twojej prywatności oraz przy zastosowaniu szyfrowania danych i przekazujemy te dane tylko starannie wybranym partnerom. W szczególności przekazujemy dane osobowe Użytkowników stronom trzecim świadczącym na naszą rzecz usługi reklamowe (np. platformom mediów społecznościowych). Korzystamy z takich usług celem dopasowania haszowanych informacji, które znajdują się w naszym posiadaniu, do danych osobowych w bazach danych stron trzecich. Chodzi o tworzenie wyodrębnionych grup odbiorców i dopasowywanie reklam w Internecie (również w mediach społecznościowych) do Twoich zainteresowań, w prawnie dopuszczalnym zakresie.
 
Pomoże nam to w wysyłaniu odpowiednich reklam online (ofert, informacji na temat produktów i innowacji) oraz wyświetlaniu mniejszej liczby reklam, ponieważ będziemy wiedzieć, które reklamy już zostały wyświetlone, i nie będziemy prezentowali Ci reklam online ani wysyłali wiadomości e-mail na te same tematy. Większość naszych klientów docenia, że nie chcemy im wyświetlać reklam produktów, które ich nie interesują lub które wyświetlaliśmy już wiele razy. Jeśli chcesz, zawsze możesz zmienić swoje preferencje.

Możesz zmienić zdanie i wycofać zgodę/zrezygnować z opcji wykorzystywania Twoich danych w związku ze spersonalizowaną komunikacją i reklamami, co obejmuje także tworzenie wyodrębnionych grup odbiorców i grup bazujących na profilu konsumenta – tutaj. Zapoznaj się z treścią naszej Polityki ochrony prywatności"