CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Cashback Braun – Listopad, Grudzień 2024

Jakie marki są objęte promocją Cashback?
Braun to jedyna marka P&G objęta promocją Cashback.

Czy mogę robić zakupy w dowolnym miejscu w Polsce czy promocja jest ograniczona do konkretnej sieci?
Promocja nie jest ograniczona do konkretnej sieci. Możesz robić zakupy w dowolnym miejscu w kraju, o ile spełnisz warunki określone w regulaminie.

Jaki jest mechanizm płatności cashback?
1. Kup produkty Braun biorące udział w promocji w okresie od  1 listopada 2024 r. do 30 grudnia 2024 r.
2. Zachowaj paragon i opakowanie produktu.
3. Wejdź na stronę https://www.everydayme.pl/testuj-wygrywaj/braun-zwrotkasy w okresie od  1 listopada 2024 r. do 30 grudnia 2024 r. Zaloguj się lub zarejestruj, jeśli jesteś nowym użytkownikiem, wprowadź EAN produktu i prześlij dowód zakupu.
4. Po pomyślnej weryfikacji dowodu zakupu po 15 dniach otrzymasz wiadomość e-mail. W celu drugiej rundy weryfikacji zakupu prześlij zdjęcie produktu z odręcznie napisanym na kartce papieru unikalnym kodem.
Przykład:

Przykładowe zdjęcie z produktem i unikalnym kodem

5. Po pomyślnym zatwierdzeniu dowodu zakupu zostaniesz poinformowany e-mailem, że wartość zwrotu gotówki zostanie uwzględniona w Twoim portfelu na stronie Everydayme.pl

6. Wejdź na Everydayme.pl i złóż wniosek o zwrot gotówki z wirtualnego portfela do 28.02.2025 r. Aby zażądać wypłaty środków z portfela, musisz posiadać w portfelu minimum 3 zł. Aby poprosić o zwrot gotówki, musisz podać swoje imię, nazwisko i numer własnego, aktywnego, zarejestrowanego w Posce konta bankowego (IBAN) oraz przejść weryfikację SMS-ową.

7. Transfer pieniędzy odbędzie się najpóźniej do 30 dni roboczych od chwili złożenia poprawnego i pomyślnie zweryfikowanego zgłoszenia

8. Wartość przyznanego zwrotu zależy od całkowitej ceny brutto zakupionych produktów P&G przedstawionej na dowodzie zakupu.

Ostateczna, zapłacona cena brutto produktów BRAUN w PLN Kwota zwrotu pieniędzy w PLN
250-499 50
500-749 100
750-999 150
1000 + 200


Co jest uważane za "dowód zakupu"?
Dowód zakupu to paragon lub faktura wystawiona na osobę fizyczną. Potwierdzenia zamówień online, zrzuty ekranu lub odręczne paragony nie będą akceptowane jako ważny dowód zakupu.

Gdzie znajdę "unikalny kod" do drugiej weryfikacji?
Unikalny kod zostanie automatycznie wygenerowany na stronie internetowej, którą można odwiedzić za pomocą linku z wiadomości e-mail, którą wyślemy 15 dni kalendarzowych po pomyślnym złożeniu dowodu zakupu.

\Musisz zapisać ten unikalny kod na kartce papieru i zrobić jego zdjęcie obok produktu.

Jakie wymogi muszą spełniać dane, którymi się posługuję?
Każda osoba musi posługiwać się unikalną kombinacją adresu email, numeru telefonu i numeru konta. Użycie tego samego adresu email, numeru telefonu lub numeru konta przez 2 róźne osoby będzie podstawą do odrzucenia zgłoszenia. Przy uczestnictwie w różnych progach zwrotu należy za każdym razem posłużyć się tą samą unikalną kombinacją adresu email, numeru telefonu i numeru konta.

Ile razy mogę wziąć udział w akcji Cashback Braun – Listopad, Grudzień 2024?
Każdy zarejestrowany uczestnik może wykorzystać po jednym z czterech dostępnych progów zakupowych. Oznacza to dostępność czterech różnych progów zakupowych pod warunkiem rejestracji czterech różnych dowodów zakupu. Przy uczestnictwie w róźnych progach zwrotu należy za każdym razem posłużyć się tą samą unikalną kombinacją adresu email, numeru telefonu i numeru konta.

Czy mogę połączyć kilka różnych dowodów zakupu, aby uzyskać kwotę wymaganą do otrzymania jednego z czterech progów zwrotu?
Nie, zwrot może być otrzymany wyłącznie w oparciu o jeden dowód zakupu.

Czy mogę połączyć kilka progów zakupowych w oparciu o jeden dowód zakupu?
Nie, progi zakupowe nie mogą być połączone w oparciu o jeden dowód zakupu. Każdy dowód zakupu może być użyty jednorazowo, do otrzymania jednego z czterech poziomów zwrotu.

Dlaczego mój dowód zakupu został odrzucony?
Dowód zakupu może zostać odrzucony z kilku powodów. Najczęstsze powody:
•    Nie jesteśmy w stanie zidentyfikować produktu poprzez opis na dowodzie zakupu.
•    Dane wymagane na dowodzie zakupu są obcięte lub nieczytelne.
•    Wysłany dowód zakupu wydaje się sfabrykowany. Dowód zakupu nie jest paragonem ani fakturą wystawioną na osobę fizyczną.
•    Wysłane zgłoszenie nie spełnia wymogów opisanych w regulaminie, np. data zakupu nie podlegająca okresowi trwania akcji, marka nie podlegająca akcji.
•    Dowód zakupu został dołączony do nieodpowiedniego progu zwrotu określonego w punkcie 4).
•    Uczestnik wykorzystał już możliwy limit udziału w akcji bądź kwota maksymalna przeznaczona na akcję została wykorzystana.
•    Przesłany dowód zakupu został już wykorzystany podczas tej bądź innej, trwającej kampanii organizowanej przez P&G.
•    Udostępniony numer telefonu komórkowego był niewłaściwy bądź został już wykorzystany.

Do kogo zgłosić się w przypadku niejasności bądź chęci uzyskania dodatkowej pomocy?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie Everydayme (salesforce-sites.com).

Co zrobić w przypadku braku potwierdzenia email po submisji dowodu zakupu?
Proces akceptacji dowodu zakupu może zająć do 5 dni roboczych. Jeśli nie otrzymasz wiadomości o statusie Twojego zgłoszenia po tym czasie, skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Everydayme (salesforce-sites.com).

Co zrobić jeśli nie otrzymałem pozostałych powiadomień?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz na stronie Everydayme (salesforce-sites.com)

Co zrobić jeśli nie mogę zarejestrować dowodu zakupu?
Sprawdź czy dowód zakupu spełnia poniższe wymogi. Akceptowalne są tylko pliki JPG, PNG i PDF. Maksymalna wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB. Jeśli problem pojawia się nawet po spełnieniu powyższych, skontaktuj się proszę z nami poprzez formularz na stronie Everydayme (salesforce-sites.com)

Jak złożyć reklamację?
Reklamacje dotyczące niniejszej akcji moższesz zgłosić do dnia 18.02.2025 r. Reklamacje należy składać na https://pg-lex.my.salesforce-sites.com/CarehubStandalone?Country=pl&Language=pl&Brand=Everydayme#brandListDiv, wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę reklamacji, Twoim imieniem i nazwiskiem, a także numerem referencyjnym zgłoszenia do uczestnictwa w niniejszym Programie (jeśli dysponujesz takim numerem). Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych. Uczestnik zostanie następnie powiadomiony o rezultacie reklamacji. Reklamacje złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.